Monday 14 June 2010

aku & dia (part 1)

inilah dia buah hati kesayangan aku...aku nak cerita mcm mn aku leh kenal gan dia....lupa pulak,nama dia nurul.perkenalan ringkas tapi membawa seribu erti pada aku sampai sekarang,.......oklah.......pada suatu petang yang agak2 sepoi2 bahasa cuacanya,time tu aku parttime guard gan member aku kat sebuah sekolah rendah...datang sorang awek ni bertanya pasal guru besar,,aku gan bangga diri dan tak berlagak sombong berbual dengannya...saling tukar2 lagu mp3...jadi nak lagi lebih serius..aku dengan gatal mulut dan tak malu minta no hp dia..bila dah dapat punyalah seronok..tapi tak tahu aku bila aku start call...mula2 tu cuma call gitu2 je,proses mengayat belum lagi..cerita itu cerita ini,,,mcm kami bualkan....aku pun dengan agak malu2 kucing jantan gatal..aku pun bertanya pasal dia,tentang diri,pakwe dia...bila dia kata dia solo dan ini peluang aku luahkan isi hati aku....dia ada menceritakan kisah dia masa lampau....tapi aku tak perduli kerana aku dah mula jatuh hati,jatuh tangga kat dia...bermulalah babak cinta antara kami...mcm yang kami luahkan tentang cinta,kira2 ayat jiwanglah tu..

No comments:

Post a Comment